Ismerd meg szoftverünket részletesebben!

Tedd átláthatóbbá, könnyebbé céges munkaidő és projekt nyilvántartásod a Dolgozz.hu szoftver használatával! Segítségével teljes kontroll alatt tarthatod munkavállalóid munkaidejét, munkavégzését, mindezt egy helyen.

A következőkben bemutatjuk az Applikáció főbb funkcióit. Nézzük, hogy miben segítik a mindennapi munkafolyamatokat.

FUNKCIÓK

Partner törzs: Készítse el partner adatbázisát könnyen és egyszerűen.

Személyre szabható vezetői műszerfal: Döntse el, hogy mi fontos az Ön számára. Alakítsa ki úgy saját felhasználói felületét, hogy az a lehető legáttekinthetőbb legyen és ezáltal hatékonyabb munkavégzést segítsen elő.

Korlátlan helyszín kezelése: Amennyiben több helyszínen történik a munkakezdés, egyértelműen ki lehet választani és hozzá lehet rendelni a dolgozóhoz, hogy hol lesz a következő műszakja.

Korlátlan felhasználó kezelése: Az admin felületen könnyedén hozzáadhatunk vagy szükség esetén eltávolíthatunk felhasználókat igényeinknek megfelelően.

Jogosultság kezelés: Az admin felületen személyre szabhatóak a profilok jogosultságai (admin, csoportvezető, dolgozó), attól függően, hogy milyen szintű hozzáférést szeretnél biztosítani az adott felhasználódnak.

Beosztás készítés: A beosztáskészítő funkció lehetővé teszi mind a papíralapú, mind az elektronikus megjelenítést minden felhasználó számára, így biztonsággal eljut mindenkihez a megfelelő időpontban és formában.

Szabadság, betegség kezelése: Külön státuszként jelenik meg az admin számára, ha az adott munkavállaló szabadságát tölti vagy betegállományban van. Jelentésben is lekérhető, hogy adott napon vagy időszakban ki volt az aktív dolgozó és ki volt épp szabadságon.

Munkaidő nyilvántartás, jelenléti ív: A rendszer automatikusan regisztrálja a jelenlétet a megkezdett műszak szerint, így minden felhasználó láthatja a saját jelenléti ívét az időszak végén.

Munkaidő riportok az admin felületen (korlátozott): Ebben az esetben részlegesen kérhetők le bizonyos típusú riportok a beállításoknak megfelelően.

Automatikus értesítés küldése az Applikációban: A belső kommunikáció elősegítésére számos hasznos Push – üzenettípus beállítható és küldhető a felhasználók számára.

Jelentések, riportok az admin felületen: Számos riport és jelentés elérhető és lekérhető a felületről a jogosultak számára.

Feladatok kezelése: Feladatok felvitele, kiosztása, egyszerűen és kényelmesen.

Ismétlődő feladatok kezelése: Nincs szükség rá, hogy minden feladatot újra felvigyünk, beállítható az ismétlődő funkció, minden fontos feltétel megadási lehetőséggel.

Szöveges üzenetek kezelése: A belső kommunikáció támogatására hoztuk létre ezt a funkciót, mert így a felhasználók korlátlan számú üzenetet tudnak küldeni egymásnak, ami gördülékenyebbé teszi a napi munkafolyamatokat is.

Helymeghatározás (GPS): Ennek a funkciónak a segítségével, a dolgozó nemcsak a munkavégzés helyszínének pontos koordinátáit ismeri meg, hanem saját aktivitását is nyomon tudja követni, az egyes munkaterületeken.

Alfeladatok kezelése: Segít abban, hogy egy adott munkafolyamaton belül, továbbiakat hozzunk létre, ezzel részletesebbé téve a későbbi riportot a feladatról.

Szöveges és fényképes megjegyzés csatolása a feladathoz: Ez a funkció opcionális, de megkönnyítheti a közös munkát, mert egyértelmű instrukciókat tudunk adni vele és tisztán látszik a fényképekről az elvégzett munka minősége.

Több műszakos munkarend kezelése: A rendszer képes három műszak kezelésére, de emellett egyéni munkarend is beállítható az igényeknek megfelelően.

Fényképes üzenetek kezelése: Szükség esetén a Műszakvezető kérhet be fényképet akár munkavégzés közben is, ha éppen arra van szükség, hogy lássa, hol tart a folyamat.

Csoportkezelés: Amennyiben egy adott munkafolyamat elvégzéséhez több munkavállalóra van szükség, kezelhetjük őket csoportként, így gyorsabban el tudjuk juttatni a szükséges információkat minden csoporttaghoz.

Zárt csoportok létrehozása: Bizonyos komplexebb munkafolyamatokhoz, amelyekhez több dolgozóra van szükség, arra specializálódott dolgozók szükségesek, így ebben az esetben csak számukra lesz látható a feladat és kezelhetjük zárt csoportként őket a felületen.

Exportálható riportok (excel, pdf): Az előre beállított riportokat tetszés szerint lementhetjük Excel vagy Pdf formátumban.

Validált riportok: A letölthető PDF riportokat időbélyeggel és digitális aláírással látjuk el, ilyen típusú riport pl. a teljesítési igazolás.

Projektek létrehozása: Van lehetőség projekt létrehozására, amelyhez helyszíneket és feladatokat tudunk hozzárendelni, státuszolhatjuk őket, illetve ide tudjuk feltölteni a kapcsolódó dokumentumokat is. Így könnyen lekérhető a projekt státusza az összes információval együtt a projekttel kapcsolatban (kik, min és mennyit dolgoztak).

Napi manager riport e-mailben: Kezdje a napot otthonról, a kanapén ülve és nézze meg egy kattintással ki érkezett meg, ki van szabadságon, ki jelentett beteget, mindent megtalál egy helyen, az e-mail fiókjában, hisz az előre beállított riportokat a kívánt időpontban és rendszerességgel küldi a rendszer.

Evakuálási funkció: Veszély esetén a műszakban dolgozó Csoportvezető egyidejűleg minden dolgozónak folyamatos Push Üzenetet küld, hogy azonnal hagyják el a munkaterületet.

Verziókövetés: Legyen kéznél mindig a legújabb frissítés és a legfrissebb verzió, hogy minden funkciót kihasználhasson Applikációjában.

ADMIN FELÜLET

Az applikáció paraméterezése a Webes Admin felületen történik.

Kategorizálás, alkategóriák

4 alapkategória érhető el, melyek teljesen személyre szabhatóak, akár további egyéni kategóriák létrehozásával. Így használhatunk 4 különböző kategóriát, vagy egyet, 4 eltérő alkategóriával.

Egy regisztrációhoz több lokáció, helyszín is tartozhat, így amennyiben több címen is történik szolgáltatásnyújtás, lehetősége van ezeket majd együtt kezelni az applikációban.

A lokáción belül több zóna kialakítása lehetséges, például egy adott irodaház esetében földszint, emelet megkülönböztetése. A zónákon belül pedig a helységeket lehet ezután megadni (pl. étkező, tárgyaló).

Az applikáció felhasználója lehet csoportvezető és beosztott egyaránt, mivel a különböző jogosultságok beállításával a hozzáférések személyre szabhatóak. A helyszínek megadása után ezek paraméterezése történik a beosztások elkészítésével:

A helyszínekhez hozzá rendelhetünk 3 műszakot, vagy akár műszaktól független munkavégzési időszakot. Mindegyiknél beállíthatjuk a munkakezdés- és befejezés idejét, valamint azt, hogy a későbbiek folyamán az adott műszakban hány csoportvezetőt, beosztottat szükséges vezényelni a munkaterületre. A vezető által a webes admin felületen meghatározott beosztás alapján az applikáció jelzi a munkavállalónak a soron következő műszakot, erre push üzenetben is emlékeztetheti.

A beosztás elkészítésekor lehetőségünk van a szabadságok, betegszabadságok, pihenőnapok kezelésére is. A szabadságok esetében az éves tervezett szabadságnapok kitöltésével érdemes kezdeni.

Feladatok

Egy feladathoz tartozhatnak alfeladatok, melyeket akár egyesével is elvégzettre lehet állítani.
A feladatokhoz hozzá tudunk rendelni csoportokat is.
Lehetőség van időzített feladatok létrehozására, melyet bármely általunk meghatározott dátumra beütemezhetünk, tetszőleges dátummal/kezdeti időponttal.

A helyszínek beállítása és a beosztások elkészítése után az elvégzendő feladatok opcionális létrehozása, a munkafázisok meghatározása következik:

  • Munkafázisok:
  • Feladat neve és leírása
  • Technológiai utasítás
  • Előtte - Utána fotó készítése
  • Fénykép csatolása a megjegyzéshez
  • Szöveges megjegyzés
  • Minimum takarító létszám
  • Feladat hosszának tervezett ideje
  • Csoportvezetői jóváhagyást igénylő feladat

Az alábbi funkciók, az eddig papíralapú dokumentálást, nyilvántartást helyettesítik, így könnyítve a feladatok és munkavállalói csoportok menedzselését:

  • Egyéni / csoportos feladatok készítése
  • Egyéni / csoportos ismétlődő feladatok készítése
  • Csoportok kezelése - külön csoportok létrehozása adott feladatokra

Meghatározott munkafolyamatok/munkafázisok elvégzésére ki lehet alakítani nyílt csoportot –> bárki bekapcsolódhat a feladat elvégzésére. Illetve lehetőség van zárt csoport létrehozására –> csak a csoporttagok láthatják az adott feladatot.

Amennyiben az adott helyszíneken történő munkavégzések nincsenek munkavállalókhoz, csoportokhoz rendelve, lehetősége van a takarítónak a szabad egyéni feladatokat magához rendelnie, így a munkavállaló szabadabb munkavégzését / saját munkaidejének rugalmasabb beosztását is lehetővé teszi.

Utóbbiakat a munkavállaló kezelheti az applikációban.

Műszakkezdés:
Helyszínenként a műszak megkezdése két módon lehetséges.

  • Helyszínen kívülről is – nagyobb területen történő szolgáltatásnyújtás esetén a helymeghatározás kiiktatásával is működtethető
  • Csak a helyszínről indítható el a műszak - GPS pozíció alapján, security módban

Az applikáció a műszak végzése alatt is segíti a folyamatos kapcsolattartást:

  • Azonnali automatikus értesítések küldése a csoportvezetőnek
  • Elkészült feladatról
  • Csoporthoz való csatlakozásról
  • Feladat megkezdéséről
  • Műszak lezárásáról
  • Jóváhagyásra váró feladatról
  • Automatikus rendszer üzenet a következő esetekben a dolgozónak (Push notification):
  • Beosztás változásáról
  • Üzenet érkezéséről
  • Kolléga csatlakozása egy csoporthoz
  • Új elérhető munkafolyamatról
  • Sürgősen elvégzendő feladatokról

Ezzel is segítve a zökkenőmentes működéshez szükséges információáramlást.

Mindezek alapján a vezetőnek az alábbi riportok importálását teszi lehetővé a felület – xls. vagy validált, zárt rendszerből .pdf formátumban egyaránt:

  • Jelentések készítése
  • Munkaórák (személyre bontva)
  • Jelenléti ívek
  • Teljesítés igazolás